1. Podstawą do zawarcia transakcji w naszym sklepie jest zamówienie.
2. Zamówienia można składać ze strony internetowej przez 24 godziny na dobę lub telefonicznie pod numerem tel. +420 603 336 187 w godz. 9:00 - 17:00 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku.
3. Natychmiast po złożeniu zamówienia przez stronę internetową http://sport.popina.pl Klient dostaje e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do Sklepu.
4. Klient, składając zamówienie, zawiera umowę sprzedaży zamawianych towarów ze Sklepem.
5. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja lub anulowanie całości zamówienia).
6. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.
7. Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT.
8. Łączny czas przygotowania zamówienia do wysyłki nie powinien przekroczyć 48 godzin, w zależności od czasu złożenia zamówienia. Istnieją jednak pozycje, których dostępność w danym momencie jest ograniczona. W każdym przypadku okres realizacji zamówienia może przekroczyć czternastu dni.
9. Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej na adres wskazany przez Klienta.
10. Sposób i deklarowany przez przewoźnika termin dostawy na terenie Polski:
a) Sposoby i czas dostawy w Polsce:
Firma kurierska, przewidywany czas dostawy, 2 dni robocze
b) Sposób i deklarowany przez przewoźnika termin dostawy na terenie Unii Europejskiej:
Firma kurierska: przewidywany czas dostawy 3-6 dni roboczych
11. Jeżeli przesyłka nie dotrze do Klienta pomimo przyjęcia zamówienia i potwierdzenia go, prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy najpóźniej po 48 godzinach od spodziewanego terminu dostawy.
12. Sklep www.Popina.pl nie ponosi odpowiedzialności finansowej za niedostarczenie przesyłki z powodu błędnie podanego adresu. Wówczas, kupujący zobowiązany jest do ponownego uiszczenia opłaty za przesyłkę. W przeciwnym wypadku, umowę uważa się za nieważną, a środki pieniężne podlegające zwrotowi, pomniejsza się o koszty wysyłki.
13. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie danych zamówienia oraz Ogólnych Warunków następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej. Tutaj w każdej chwili można zapoznać się z Ogólnymi Warunkami. Wcześniejsze zamówienia mogą Państwo zobaczyć w ramach konta, po zalogowaniu, jeżeli Klient stworzył konto. |